2013. augusztus 5., hétfő

Napozóágyas mini CANTIENICA® - gyakorlatsor

Fotó: CANTIENICA AG, Zürich





Napozóágyas mini CANTIENICA® -gyakorlatsor

Ez a gyakorlatsor nyújtja, és optikailag azonnal karcsúsítja is az alakot. A gyakorlatok mindegyike a medencealapból indul, és a teljes mélyizomzatra hat.

Kiinduló helyzet hanyattfekvésben.
1. gyakorlat
Hanyattfekvés hajlított lábbal, a két sarok kicsit közelebb van egymáshoz, mint a nagylábujjak. A két térd csípőszélességben, és a sarok fölé igazítva.  Helyezze a kezét kényelmesen a bordákra, nyújtsa meg hosszan a felkarcsontot, csavarja kifelé a felkarizmokat. Engedje le a padlóra a jobb lapockát és a bal medencét, majd lazítsa el. A másik oldalra is végezze el, azaz engedje le a bal lapockát és a jobb medencét, majd lazítsa el. 5x ismételje mindegyik átlóban.

2. gyakorlat
A két ülőgumót igazítsa először nagyon finoman a padló felé, majd rögtön nyújtsa a sarok irányába. A koronapontot (a fejtető legmagasabb pontját) pedig ugyanakkor nyújtsa az ellentétes irányba. Addig ismételje ezt a kétirányú nyújtást, amíg a hátizmok rásimulnak a szőnyegre. Csak az izmok! A csigolyák mintha lebegnének! Formáljon 'V-t a V-ben' mindkét lábfejjel: a nagylábujj-sarok közti vonalat húzza közelebb a kislábujj-sarok közti vonalhoz a lábfej mozgatása nélkül, a talpizmok segítségével. 10x.

3. gyakorlat
Csavarja ki mindkét combot lágyékból. Csak az izmokat, a csontok a helyükön maradnak, nem mozognak! 10x.

4. gyakorlat
Végezze ugyanezt átlósan is: baloldalt csavarja ki a combot lágyékból, miközben jobboldalt hónaljból kicsavarja a felkarizmokat. Utána fordítva, azaz csavarja ki jobboldalt a combot, baloldalt pedig a felkarizmokat. 10x ismételje mindegyik átlóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése